, Blog

Kodex influencera

Etický kodex influencera obsahuje pravidla pro správné označování spolupráce (reklamy). Odkaz pro přihlášení ke Kodexu influencera a další informace o iniciativě Férový influencer.

K etickému Kodexu influencera se mohou připojit i zadavatelé reklamy vč. producentů/prodejců alkoholických nápojů, tabákových výrobků nebo hazardu - na stránce iniciativy Férový influencer

Rovněž je na této stránce možné podat podnět, pokud někdo zaznamenal nedodržování kodexu a/nebo neoznačování reklamy na internetu. Podněty se zabývá Komise SPIR pro samoregulaci obsahu na internetu.

Kodex influencera zveřejnilo v září 2020 Sdružení pro internetový rozvoj v České republice, z.s.p.o. (SPIR) ve spolupráci s neformálním sdružením Platforma profesionální komunikace. Čeští influenceři, zadavatelé reklamy, profesionální asociace a akademici tak šíří osvětu proti neoznačené reklamě na sociálních sítích, podporují etiku, samoregulaci a posilování marketingové gramotnosti.

#FÉROVÝINFLUENCER


Dne 2. července 2024 se centrum EMCDDA stalo Agenturou Evropské unie pro drogy (EUDA). Web agentury: https://www.euda.europa.eu Změnily se i e-mailové adresy zaměstnanců agentury, jsou nyní ve formátu jmeno.prijmeni@euda.europa.eu.

Na webu hazardni-hrani.cz jsme zveřejnili Zprávu o hazardním hraní v ČR 2024 a Zprávu o digitálních závislostech v ČR 2024. PŘEJÍT NA BLOG HAZARDNI-HRANI